Implantologia

Wykonane przez lekarza implantologa wszczepienie implantu zęba jest prostym i przewidywalnym zabiegiem. Pozwala odtworzyć utracone zęby i cieszyć się odzyskanym uśmiechem.

Nasi lekarze implantolodzy to najwyższej klasy specjaliści. Nieustannie uczestniczą także w kursach praktycznych doskonaląc swoje umiejętności, a poprzez udział w konferencjach naukowych o światowym zasięgu są na bieżąco z najnowszymi badaniami i osiągnięciami implantologów z całego świata.

Śmiało możemy stwierdzić, że implantologia w dentaLOOK jest na najwyższym światowym poziomie. Jest to gwarancją najwyższej jakości naszych usług.

Nasi implantolodzy dokładnie wiedzą z jakimi warunkami anatomicznymi mają do czynienia i są przygotowani gruntownie do zabiegu. Dlatego, że w naszej Klinice Stomatologicznej w Centrum Warszawy dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem diagnostycznym, w tym cyfrową tomografią 3D, dzięki czemu przebieg każdego zabiegu planowany jest wcześniej w formie cyfrowej symulacji. Wszystko to sprawia, że samo wszczepienie implantu zęba w naszej klinice to zabieg bezpieczny i bezbolesny.

Zapraszamy na konsultacje implantologiczne do naszej Kliniki.

W Klinice dentaLOOK posiadamy na miejscu wszelkie niezbędne narzędzia diagnostyczne, pozwalające nam w pełni ocenić możliwości leczenia implantologicznego. Zespół naszych lekarzy to starannie dobrani specjaliści, którzy z pasją i oddaniem wykonują swoją pracę, pozostając do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania leczenia oraz po jego zakończeniu.

Odpowiemy na wszelkie Państwa pytania dotyczące wszczepienia implantu zęba, zaplanujemy i zaproponujemy kompleksowe leczenie implantologiczne oraz ogólnostomatologiczne.

Ze względu na indywidualne podejście do każdego pacjenta dokładny plan leczenia i jego wycena wykonywane są po wnikliwym badaniu podczas wizyty konsultacyjnej.

Zgadzam się